Overslaan en naar de inhoud gaan

Focus op socials een contradictie?

het lijkt wel alsof iedere dag er een socialnetwerk bijkomt...
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de week realiseerde ik me door Erwin Blom ("> op Twitter) dat ik vier jaar en nog wat op Twitter zit. Socialmedialand was destijds vrij rustig. Ik denk dat mijn bakermat -jawel- Hyves was en mijn tweede social liefde was Linkedin.

related partner content for mobile comes here

Iedere week zie ik nieuwe socials als paddestoelen uit de grond schieten. Zo heb ik afgelopen weken lopen fröbelen met Path, Pinterest en Wunderkit. Paar andere vage socials terzijde gelegd. Focus, spreek ik mijzelf streng toe, ondertussen open ik Yammer, Twitter, GooglePlus en Instagram... shit.

En toch, tussen die wildgroei lijkt Twitter mij wederom te helpen. Ik 'luister' daar naar andere gebruikers van nieuwe social netwerken. Door alleen al op de hashtag van betreffende social te klikken, weet ik wie het gebruikt en wat de ervaring van die anderen zijn. Door er zelf mee te fröbelen en naar die anderen te luisteren kan ik inschatten of een nieuw netwerk een 'blijvertje' is of niet.

In mijn blogs hier, zal ik soms nieuwe socials belichten en andere ervaringen in en over het socialmedia landschap met jullie delen. Benieuwd ook naar die van jullie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in