Eerste advertentiecampagne Plan Nederland door Data Gold
Plan Nederland zal een advertentiecampagne starten met als doel kinderen in ontwikkelingslanden een stem te geven en ze in staat te stellen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne voor het voormalige Foster Parents Plan Nederland wordt ontwikkeld door het Rotterdamse bureau Data Gold Slootweg & Smidt en zal te zien zijn in diverse tijdschriften, in Metro en Spits en op stationsbillboards. Dit wordt de eerste campagne van Plan Nederland na de naamswijziging. Officieel heet het dat de nieuwe naam nodig was ‘teneinde de internationale herkenbaarheid en zichtbaarheid te vergroten’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid