Bezorging folder Albert Heijn niet altijd vlekkeloos


Verantwoordelijk bestuurder J. Andreae van het moederconcern Ahold erkende dat de folder niet bij iedereen in de brievenbus belandt. Hij
reageerde daarmee op persoonlijke grieven van enkele beleggers tijdens de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering dinsdag in Scheveningen, aldus het ANP.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen al wat oudere dame die het onderwerp tijdens de rondvraag aansneed, kreeg bijval van meerdere aanwezigen. Zij kreeg niet altijd haar folder. ‘Het is niet te doen dat ik dan eerst een
kwartier naar de winkel moet fietsen om een folder op te halen,’ vond zij. De Ahold-bestuurder zei te kijken naar betere manieren van bezorging, zoals het insteken bij de regionale bladen.
Albert Heijn adverteerde tot voor kort elke week in dagbladen. Het bedrijf stopte hiermee omdat het bereik door dalende oplages terugliep. In plaats hiervan kwam een folder, die bij
iedereen in de bus zou moeten vallen. ‘Het nieuwe medium is nog niet wat wij ervan verwachtten,’ aldus Andreae.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid