Overslaan en naar de inhoud gaan

Bezorging folder Albert Heijn niet altijd vlekkeloos

De huis-aan-huis-bezorging van de reclamefolder van Albert Heijn verloopt niet altijd en overal vlekkeloos.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verantwoordelijk bestuurder J. Andreae van het moederconcern Ahold erkende dat de folder niet bij iedereen in de brievenbus belandt. Hij

related partner content for mobile comes here

reageerde daarmee op persoonlijke grieven van enkele beleggers tijdens de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering dinsdag in Scheveningen, aldus het ANP.

Een al wat oudere dame die het onderwerp tijdens de rondvraag aansneed, kreeg bijval van meerdere aanwezigen. Zij kreeg niet altijd haar folder. ‘Het is niet te doen dat ik dan eerst een

kwartier naar de winkel moet fietsen om een folder op te halen,’ vond zij. De Ahold-bestuurder zei te kijken naar betere manieren van bezorging, zoals het insteken bij de regionale bladen.

Albert Heijn adverteerde tot voor kort elke week in dagbladen. Het bedrijf stopte hiermee omdat het bereik door dalende oplages terugliep. In plaats hiervan kwam een folder, die bij

iedereen in de bus zou moeten vallen. ‘Het nieuwe medium is nog niet wat wij ervan verwachtten,’ aldus Andreae.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in