Commerciële zenders op 48 procent in week 18
De commerciële tv-zenders behaalden in week 18 gezamenlijk een marktaandeel van 48 procent, de publieke zenders 37 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL4 had een marktaandeel van 16 procent, RTL5 5, Yorin 6, SBS 11 procent, Net5 5 en V8 5, zo meldt het SKO. Daarmee werden de commerciële zenders allen heel behoorlijk bekeken. Best bekeken programma was de afgelopen week de Nationale herdenking 4 mei met maar liefst 4,455 miljoen kijkers. Studio Sport met het kampioenschap van Ajax behaalde een tweede plaats met 2,670 miljoen ‘toeschouwers’. Koninginnedag was derde met ruim 2,5 miljoen, gevolgd door Real Madrid-Barcelona en Kopspijkers (beide 2,0 miljoen kijkers).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid