Onderzoek naar online en printdagbladen
Het Bedrijfsfonds voor de Pers stelt een bedrag van 50.800 euro beschikbaar aan de Amsterdam School of Communications Research voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Doel van het onderzoek is te vergelijken hoe online dagbladen en traditionele dagbladen gelezen worden. Het gaat met name om de gevolgen daarvan voor kennis en politieke participatie. Van print- en online dagbladen wordt verwacht dat ze bijdragen aan de mogelijkheid dat burgers in een democratische samenleving meespreken over uiteenlopende maatschappelijk relevante onderwerpen en dat ze als gevolg daarvan ook actief deelnemen aan het politieke leven. Maar tot nu toe is nog niet bekend in hoeverre dagbladen online in vergelijking met de printdagbladen deze bijdrage ook leveren. De Amsterdam School of Communications Research is verbonden aan de Universiteit van Amsterdam. Het onderzoek neemt negen maanden in beslag.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid