Educatief boekje over reclame
Liesbeth Hop van Stichting Reklame Rakkers schreef in samenwerking met Stichting De Kinderconsument een voorlichtingboekje voor kinderen…
Het boek dat is gericht op kinderen van de bovenbouw in het basisonderwijs, geeft een overzicht van alle vormen van reclame, hoe je daar mee om kunt gaan en wie reclame eigenlijk maken. In het boekje staan ook uitspraken van kinderen, die vertellen hoe zij reclame ervaren. De lezers worden verder uitgedaagd zelf reclame te maken en ze kunnen meedoen aan een reclamequiz. Het boek is uitgegeven door Vives Media in de serie It's4kids.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid