Overslaan en naar de inhoud gaan

Doede360-campagne doet gooi naar wereldrecord

De Doede360-campagne die jongeren in beweging moet brengen, gaat aankomende donderdag een wereldrecord vestigen: 1 miljoen 360-sprongen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TV-programma Het Klokhuis doet er - voor het eerst in zijn bestaan - live verslag van. Op de Oude Markt in Enschede vindt een groot evenement plaats met onder andere Marco Borsato. Honderden kinderen zullen samen met hiphop-helden Gino Pietermaai en Bokoesam de Doede360-song zingen en springen.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen weken werd in het kader van de Doede360 actie gevoerd. Dit leverde 100.000 inschrijvingen op en vele zelfgemaakte filmpjes van kinderen en jongeren uit heel Nederland. De muziekvideo 'Doede360' werd ruim een half miljoen keer bekeken op YouTube.

De commercial:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
Bureau: KesselsKramer
Client: NOC*NSF, Het Klokhuis, KVLO
Strategie: Jurian Strik, Boukje Taphoorn
Creatie: Pim Gerrits, Cris Dijkman
Productie: Pieter Leendertse, Fleur Dusée
Muziek: Gino Pietermaai, BokoeSam, FS Green
Regie: Teemong
Website: Keistoer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in