Doede360-campagne doet gooi naar wereldrecord


TV-programma Het Klokhuis doet er - voor het eerst in zijn bestaan - live verslag van. Op de Oude Markt in Enschede vindt een groot evenement plaats met onder andere Marco Borsato. Honderden kinderen zullen samen met hiphop-helden Gino Pietermaai en Bokoesam de Doede360-song zingen en springen.
De afgelopen weken werd in het kader van de Doede360 actie gevoerd. Dit leverde 100.000 inschrijvingen op en vele zelfgemaakte filmpjes van kinderen en jongeren uit heel Nederland. De muziekvideo 'Doede360' werd ruim een half miljoen keer bekeken op YouTube.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe commercial:
Credits:
Bureau: KesselsKramer
Client: NOC*NSF, Het Klokhuis, KVLO
Strategie: Jurian Strik, Boukje Taphoorn
Creatie: Pim Gerrits, Cris Dijkman
Productie: Pieter Leendertse, Fleur Dusée
Muziek: Gino Pietermaai, BokoeSam, FS Green
Regie: Teemong
Website: Keistoer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid