Radioreclamebestedingen eerste kwartaal 2012 stabiel
De netto radioreclamebestedingen in het eerste kwartaal van 2012 liggen op bijna hetzelfde niveau als in 2011: netto 47,37 miljoen euro.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dit blijkt uit cijfers van het Radio Advies Bureau (RAB). Vorig jaar ging het om 47,38 miljoen euro.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Transport is de grootste branche op radio, gevolgd door retail en financiële dienstverlening. De grootste stijgers zijn de branches medisch, persoonlijke verzorging en was- en reinigingsmiddelen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRAB-voorzitter Arian Buurman zegt dat de radiozenders tevreden zijn met dit resultaat. 'In een tijd van recessie en dalend consumentenvertrouwen weten adverteerders onverminderd de weg naar radio te vinden. De verwachting is dat we de bestedingen kunnen laten groeien in de volgende kwartalen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid