Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: Weber biedt virtuele barbecue ervaring

Vloeiende 3D productdemonstratie licht functies Weber Genesis II-barbecue uit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voor de introductie van de nieuwe Weber Genesis II gasbarbecues produceerde MediaMonks een geavanceerde productsite die dient als de ultieme gids voor gebruikers.

related partner content for mobile comes here

De site bestaat uit POV-video’s die naadloos overgaan in real-time, 3D geschoten productdemonstraties van gebruikers die met verschillende Weber-modellen aan de slag gaan. De barbecues zijn tot in het kleinste detail nagemaakt, maar draaien dankzij WebGL ook in mobiele browsers. De site zorgt daarmee voor een bijzondere ervaring, zowel voor als na de koop.

Hoe dieper je als gebruiker in de 3D-modellen duikt, hoe gedetailleerder de informatie die je te zien krijgt. 3D animaties lichten de verschillende design en technische functies van de barbecue uit. Weber voorziet nieuwe gebruikers tevens van tips & tricks en video-recepten. De website werd onlangs zowel Site Of The Day bij FWA als bij Awwwards.

Credits
Bureau: Uncle Grey
Digitale productie: MediaMonks

Bekijk de case op

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

https://dutchdigital.homerun.co/suggestion-for-a-case

Tip: submit your work to Dutch Digital Design! 

Check ook de van Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in