Overslaan en naar de inhoud gaan

Design Bridge ontwerpt verpakkingen voor chocolade van warenhuis

Nieuwe verpakkingen Fortnum & Mason vertellen hun verhaal in een modern jasje.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Design Bridge Londen, het Britse zusje van het gelijknamige Amsterdamse marketingdesignbureau, heeft in opdracht van het oer-Britse en respectabele warenhuis Fortnum & Mason (sedert 1707 en gerespecteerd hofleverancier) een reeks chocoladeverpakking mogen ontwerpen om je vingers bij af te likken.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe verpakking moet door onder andere storytelling en ambacht de herkomst van de ingrediënten reflecteren. Elk ontwerp vertelt een speels verhaal. Chloe Templeman, design directeur van Design Bridge: &;We zochten een manier om de uniekheid van elke reeks chocolade tot leven te brengen. Vanaf het moment dat je de doos opent, tot het moment dat je het chocolaatje eruit haalt, elk moment onthult een deel van het verhaal.&;

Zoe Zareem-Slade, directeur klantervaring Fortnum & Mason: &;We wilden iets heel speciaals doen met de nieuwe verpakkingen en vonden de perfecte partner in Design Bridge. Zij reageerde op de briefing met het soort aandacht voor detail waar Fortnum & Mason beroemd om is en namen samen met ons gedurfde en creatieve ontwerpbeslissingen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in