Overslaan en naar de inhoud gaan

De PR Hitlijst 2014 - de communicatiesong van Aart Lensink

Welke lied raakt de essentie van het vak het meest?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatie stelt dit jaar de Ultieme PR Hitlijst samen van de 25 songs die de essentie van het pr-vak het beste uitdrukken.

related partner content for mobile comes here

De komende weken plaatsen we dagelijks de favoriete pr-song van bekende vakgenoten. Via onze pagina op en in reacties verzamelen we suggesties van lezers. Op 30 december wordt de definitieve lijst bekend gemaakt.

Vandaag de ultieme communicatiesong van Aart Lensink, directeur LVB Networks:

TWO PRINCES van The Spin Doctors

Aart Lensink: &;In 1992 besloot ik – op dat moment 24 jaar en werkzaam als AD-redacteur – het roer flink om te gooien. Met dank aan dit nummer van de Spin Doctors. Het nummer gaf gruwelijk veel energie en ik besloot meer te kunnen dan mijn leven te slijten als verslaggever. De naam van de groep intrigeerde: Spin Doctors. De zaken spinnen, naar je hand zetten. Goeie bandnaam. Spin-doktoreren. Een mooi motto en in die tijd ging ik met m’n huidige compagnon Richard van Berkel eens wat harder brainstormen over het bureau dat we zouden beginnen. Nog altijd zet ik het nummer graag op als ik me voorbereid op pitches.&;

Two princes is een single van Spin Doctors. Het is afkomstig van hun album Pocket full of kryptonite. Het was de tweede single van de muziekgroep en direct een groot succes, dat de band daarna niet meer zou evenaren. Het lied bracht het tot een uitvoering in de Amerikaanse versie van Sesamstraat. Daarna werd het aan aantal keren gecovered waaronder The Moldy Peaches en Son of Dork. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in