De ingrediënten van WOM-marketing


WOMM richt zich niet op mensen die je product (waarschijnlijk) gaan kopen maar op de 15 procent die er waarschijnlijk over gaat praten, ook al kopen ze je product misschien nooit.
Als WOM-marketeer moet je dan ook niet langer ouderwets je USP’s communiceren maar content leveren waarover mensen gaan praten. En in plaats van scorende advertenties moet je een andere stimulans bedenken om mensen vaker en sneller over je product te laten praten. Want dat ze over je advertentie praten is mooi, dat ze over je product praten is beter.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet loont, want één aanbeveling wordt gemiddeld 62 keer doorgegeven. Tip: bespioneer via buzztracking waarover wordt gepraat. En nooit vergeten: juichende fakereviews worden zwaar afgestraft.
Bron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid