Overslaan en naar de inhoud gaan

De ingrediënten van WOM-marketing

De drie hoofdingrediënten van word-of-mouth-marketing - beïnvloeders, content en een ‘versneller’ - representeren een geheel nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WOMM richt zich niet op mensen die je product (waarschijnlijk) gaan kopen maar op de 15 procent die er waarschijnlijk over gaat praten, ook al kopen ze je product misschien nooit.

related partner content for mobile comes here

Als WOM-marketeer moet je dan ook niet langer ouderwets je USP’s communiceren maar content leveren waarover mensen gaan praten. En in plaats van scorende advertenties moet je een andere stimulans bedenken om mensen vaker en sneller over je product te laten praten. Want dat ze over je advertentie praten is mooi, dat ze over je product praten is beter.

Het loont, want één aanbeveling wordt gemiddeld 62 keer doorgegeven. Tip: bespioneer via buzztracking waarover wordt gepraat. En nooit vergeten: juichende fakereviews worden zwaar afgestraft.

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in