Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo-commercials met laagste prijsgarantie

Supermarktketen Jumbo gaat in commercials op landelijke en lokale tv zijn formule onder de aandacht brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De focus komt hierbij te liggen op de laagste prijsgarantie. De commercials zijn vanaf morgen te zien tot en met 8 juli. Directeur Colette Cloosterman-Van Eerd zegt het belangrijk te vinden dat zoveel mogelijk consumenten de laagste prijsgarantie van Jumbo kennen. 'Daarmee kunnen ze veel geld besparen: de prijzen van Jumbo zijn tot wel vijftien procent lager dan bij de grote landelijke concurrenten. Zeker in deze economisch moeilijke tijden, is dat voor veel mensen heel belangrijk.'

related partner content for mobile comes here

Cloosterman-Van Eerd zegt dat consumenten bij Jumbo ook nog eens de beste kwaliteit en de beste service krijgen. Ze benadrukt dat de laagste prijsgarantie geen kortlopende actie is, maar vast beleid van Jumbo.

Het bedrijf maakt een snelle groei door. De afgelopen vijf jaar is het aantal winkels verdubbeld tot ruim 120. Het is de bedoeling dat de komende vijf jaar het marktaandeel verdubbelt naar 10 procent.

Voorafgaand aan de commercials begon Jumbo enkele weken geleden een grootscheepse actie om de prijzen van de belangrijkste boodschappen te verlagen. Als reactie op de prijsactie van Jumbo pasten andere supermarkten ook hun prijzen aan. Vandaag volgt weer een nieuwe ronde met prijsverlagingen van Jumbo. Er staan paginagrote advertenties in de dagbladen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in