De campagne van ANAR


De campagne van Aid to Children and Adolescents at Risk Foundation (of afgekort ANAR) maakt gebruik van een lenticular lens waardoor er vanuit verschillende hoeken iets anders gecommuniceerd kan worden.
Is dat de aanleiding voor de populariteit van de campagne op social media? Zo revolutionair is de technologie nou ook weer niet. Het is al eerder gebruikt zoals bij de filmposter van Species. De aanleiding voor het hoge aantal shares moet liggen in de sterke combinatie van de boodschap en de doelgroep. De impact van de advertentie wordt vooral duidelijk gemaakt in de video. Die is op YouTube dan ook ruim 5,6 miljoen keer bekeken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe online kanalen van ANAR worden overigens (nog) niet echt ingezet. Op de site, Facebook en Twitter wordt wel melding gemaakt van de campagne (die overigens van GREY Spanje is). Opvallend is dat de video op hun eigen YouTube kanaal maar iets van zesduizend keer bekeken is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid