Overslaan en naar de inhoud gaan

De campagne van ANAR

Gisteren werd het aan het eind van de dag volop op Twitter en Facebook gedeeld; de advertentie die alleen door kinderen gezien kan worden.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne van Aid to Children and Adolescents at Risk Foundation (of afgekort ANAR) maakt gebruik van een waardoor er vanuit verschillende hoeken iets anders gecommuniceerd kan worden.

related partner content for mobile comes here

Is dat de aanleiding voor de populariteit van de campagne op social media? Zo revolutionair is de technologie nou ook weer niet. Het is al eerder gebruikt zoals bij de filmposter van . De aanleiding voor het hoge aantal shares moet liggen in de sterke combinatie van de boodschap en de doelgroep. De impact van de advertentie wordt vooral duidelijk gemaakt in de video. Die is op YouTube dan ook ruim 5,6 miljoen keer bekeken.

De online kanalen van worden overigens (nog) niet echt ingezet. Op de site, Facebook en Twitter wordt wel melding gemaakt van de campagne (die overigens van GREY Spanje is). Opvallend is dat de video op hun eigen YouTube kanaal maar iets van zesduizend keer bekeken is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in