Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Consument bespaart met triple play-abonnement’

Nederlandse consumenten laten een aanzienlijke besparing op de kosten van internet, telefonie- en televisiediensten liggen. Met de Triple…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een gebrek aan inzicht in de huidige kosten, onbekendheid met Triple Play, argwaan ten aanzien van de toegevoegde waarde en angst voor teveel rompslomp bij een overstap houden de consument tegen. Dat blijkt uit een onderzoek van KPMG en TNS Nipo.
Momenteel geeft een Nederlands huishouden tot gemiddeld honderd euro per maand uit aan abonnementen op vaste telefonie, internet en tv.

related partner content for mobile comes here

‘Voor de aanbieders van deze diensten zijn nog flinke obstakels te nemen’, constateert Geert-Jan van der Snoek van KPMG Advisory. ‘De Nederlandse huishoudens zijn bijvoorbeeld nog te onbekend met de inhoud van de nieuwe digitale combinatie-abonnementen. Het gescherm met technische termen zonder een goede uitleg over de toegevoegde waarde van de diensten kan de aanbieders van Triple Play-diensten parten spelen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in