Overslaan en naar de inhoud gaan

Care Nederland kiest voor Brandwriters

Humanitaire organisatie Care Nederland werkt sinds kort met content agency Brandwriters.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast adviseren over de content strategie, gaat  ook het Care-marketingteam ondersteunen bij de uitvoering van de online content-activiteiten, van het blog en social media tot en met de activatiecampagnes. 

related partner content for mobile comes here

Doel is de zichtbaarheid en binding met de doelgroep te vergroten. Onlangs heeft Care een partnership met de gesloten, met als doel de komende drie jaar 100.000 vrouwen in ontwikkelingslanden te ‚versterken’. &;Deze samenwerking vraagt om een intelligente content aanpak,&;zegt Richard Kooge, marketing en communicatie directeur Care Nederland. &;De creativiteit, ervaring en de pragmatische aanpak van Brandwriters spreekt ons erg aan. Doordat Brandwriters bij deze activiteiten samenwerkt met ons online bureau Cervino Marketing kunnen we zo een paar mooie stappen maken.&;

Nathalie van der Ploeg van Brandwriters: „De activiteiten van CARE zijn al bijzonder, met het project met de H&M Conscious Foundation wordt het nog interessanter. Er is een ambitieus plan gedefinieerd, met veel mogelijkheden om vanuit content  te communiceren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in