Carat behoudt Mondelez en Arla Foods
Het mediabureau blijft ook in Nederland het mediabureau voor de twee merken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mondelez begon in juni dit jaar een review voor het internationale account. De strijd ging tussen Dentsu Aegis Network en Starcom Mediavest Group. Mondelez is bekend van merken als Milka, Toblerone, Oreo, Philadelphia, LU, Cadbury en Côte D'Or.
Carat had een groot deel van de business in handen in West- en Centraal-Europa (ook in Nederland) en Azië Pacific. Het mediabureau krijgt er ook de Noord-Amerikaanse business bij.
Arla Foods – met merken als Arla, Appetino en Castello – hield een Europese review en stelde opnieuw Carat aan als bureau. OMD pitchte mee voor de Duitse en Nederlandse account.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid