Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe salesorganisatie Sanoma/SBS, functie cco verdwijnt

De salesafdeling krijgt vanaf maandag een nieuwe structuur die voortaan naadloos moet aansluiten op de domeinstrategie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Die domeinen zijn Automotive, Women, Kids & Teens, Home Deco en News & Entertainment.  Door een sterkere connectie tussen de salesteams en domeinen te realiseren, verwacht Sanoma beter in staat te zijn de klantvraag – die centraal staat in de structuur - te vertalen naar de juiste crossmediale oplossingen.

Naast deze domeinteams blijven er (specialistische) portfolio overstijgende teams bestaan. Ook wordt het contact voor en met de mediabureaus geoptimaliseerd door een aantal teams te integreren, onder leiding van Vincent Siegelaar, zodat er meer eenduidigheid is qua contactpersonen bij Sanoma/SBS.
&;De salesorganisatie van SBS blijft, met uitzondering van de crossmediateams, separaat opereren, ook vanwege het tv specialisme, zegt ceo Peter de Mönnink.

Er komt geen chief commercial officer (cco) meer na het vertrek van Erik-Jan Gelink in het voorjaar. De Mönnink: ‘We hebben het besluit genomen dat niet meer te doen.’

Een interview met Peter de Mönnink is vandaag te lezen in Adformatie .

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in