Mr. Polska steelt de show in nieuwe Euroknaller-campagne
De online campagne werd ontwikkeld door Vidiboko, de video-unit van TBWA\Neboko.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Eerder lanceerde McDonald's binnen de Euroknaller-campagne een horrortrailer en video met de Nederlandse boyband B-Brave.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de derde video speelt de populaire rapper Mr.Polska de hoofdrol, waarin hij laat zien wat voor 'big spender' hij is.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe online campagne richt zich speciaal op tieners en zet elke keer een nieuwe Euroknaller-aanbieding in de spotlight.
Mr. Polska feat. Misch Misch één oog - McDonald's Euroknallers
Credits
Bureau: Vidiboko
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid