Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina wijst op gevaren van niet-ontbijten

‘Zonder ontbijt, geen goede morgen’, is de boodschap van een nieuwe campagne van Lemz voor Campina's GoedeMorgen! drinkontbijt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Niet-ontbijters blijken een serieuze bedreiging voor de samenleving. Zo maken ze meer brokken in het verkeer, blunderen vaker op het werk, halen lagere cijfers én ze zijn een stuk chagrijniger, aldus Campina.

related partner content for mobile comes here

Drinkontbijt Goedemorgen! wil hier een einde aan maken. Dit gebeurt door het gevaar van niet-ontbijten onder de aandacht te brengen en niet-ontbijters op te sporen. Daarvoor is een speciale GoedeMorgen! opsporingsdienst in het leven geroepen. Via een speciale krijgt iedereen de mogelijkheid om een signalement te verspreiden van hun niet-ontbijtende collega’s, vrienden of geliefden en de niet-ontbijter te voorzien van een gratis drinkontbijt.

De campagne is van Lemz, creatie: Madelon Uljee, Kim Nieuwenhuijs, Remco Marinus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in