Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: de inspiratie van... Kornuit

Met de online serie 'De inspiratie van...' brengen Kornuit en Top Notch artiesten bij elkaar die elkaar inspireren. Jayh en I am Aisha…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Unieke en bijzondere gesprekken onder het genot van Kornuit&;, zo luidt het concept van de nieuwe online serie, die in samenwerking met label Top Notch (Universal Music) tot stand kwam.

related partner content for mobile comes here

In het eerste filmpje is te zien hoe artiesten Jayh en I am Aisha met elkaar in gesprek gaan over muziek, inspiratie en hun eigen sound.

Eerlijk is eerlijk: het idee doet enigszins denken aan de &;Met wie proost jij?- campagne van Grolsch uit 2009 (DDB) waarin eveneens artiesten bij elkaar werden gebracht die elkaar inspireerden. Zo liet Grolsch in die campagne

;Met wie proost jij?&; TV commercial

Grolsch zegt er dan ook trots op te zijn dat het merk voortborduurt op het verleden: &;Bij Grolsch zeggen we altijd: "Behoud het goede, maar blijf ontdekken". Het is ons motto geworden en daar zijn wij trots op. We laten ons inspireren door het verleden en geven er een nieuwe frisse draai aan.&;

Top Notch ontwikkelde voor de online serie zes episodes: allemaal korte reportages van ontmoetingen tussen artiesten van Top Notch.

Het concept komt uit de koker van mediabureau MEC & Grolsch in samenwerking met en de afdeling van Universal Music.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in