Campagne van de dag: de inspiratie van... Kornuit


'Unieke en bijzondere gesprekken onder het genot van Kornuit', zo luidt het concept van de nieuwe online serie, die in samenwerking met label Top Notch (Universal Music) tot stand kwam.
In het eerste filmpje is te zien hoe artiesten Jayh en I am Aisha met elkaar in gesprek gaan over muziek, inspiratie en hun eigen sound.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Inspiratie van...Jayh & Aisha - #Kornuit
Eerlijk is eerlijk: het idee doet enigszins denken aan de 'Met wie proost jij?- campagne van Grolsch uit 2009 (DDB) waarin eveneens artiesten bij elkaar werden gebracht die elkaar inspireerden. Zo liet Grolsch in die campagne Junkie XL proosten met de band Moke.
JunkieXL en Moke - Grolsch - 'Met wie proost jij?' TV commercial
Grolsch zegt er dan ook trots op te zijn dat het merk voortborduurt op het verleden: 'Bij Grolsch zeggen we altijd: "Behoud het goede, maar blijf ontdekken". Het is ons motto geworden en daar zijn wij trots op. We laten ons inspireren door het verleden en geven er een nieuwe frisse draai aan.'
Top Notch ontwikkelde voor de online serie zes episodes: allemaal korte reportages van ontmoetingen tussen artiesten van Top Notch.
Het concept komt uit de koker van mediabureau MEC & Grolsch in samenwerking met Top Notch en de afdeling Brand Partnerships van Universal Music.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid