Overslaan en naar de inhoud gaan

BRANDENDE KWESTIES Medtech- en farmasector: start met digitale marketing

Bedrijven in de medtech- en farmasector moeten ook de stap naar digitale marketing maken, bepleit registermarketeer Nico van Dijk.
Nico van Dijk
Nico van Dijk: 'Als bedrijf en aanbieder is het belangrijk om er een gestructureerde, digitale marketingstrategie op los te laten. Helaas…
© Jessica Photography
Nico van Dijk
Nico van Dijk: 'Als bedrijf en aanbieder is het belangrijk om er een gestructureerde, digitale marketingstrategie op los te laten. Helaas…
© Jessica Photography

De inzet van digitale marketing is in de medtech- en farmasector een sluitpost, signaleert registermarketeer en consultant in de sector Nico van Dijk. Het wordt volgens hem ad hoc uitgevoerd of zelfs helemaal niet ingezet. Hij noemt vijf manieren om tot een gestructureerde aanpak en strategie te komen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in