Overslaan en naar de inhoud gaan

Arthur Valkieser omroepman van het jaar

Arthur Valkieser, directeur van het gelijknamige facilitaire tv-bedrijf, is donderdag uitgeroepen tot omroepman van het jaar 2001. De prijs…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Arthur Valkieser verdient de titel volgens het blad omdat hij vooral in 2001 veel ondernemingslust en doorzettingsvermogen heeft getoond. Valkieser breidde uit in het buitenland en nam een ander facilitair bedrijf over. Broadcast Magazine noemt dit de kroon op het bijna twintigjarige werk van

related partner content for mobile comes here

Valkieser, die voor bijna iedereen in Hilversum werkt, meldt het ANP.

In zijn dankwoord merkte de omroepman van het jaar op dat er in Nederland veel matige televisie wordt gemaakt. Hij riep de omroepen dan ook op meer geld te investeren in nieuwe programma's.

Behalve Valkieser waren zes anderen voorgedragen. Dat waren Olga Madsen (regisseur dramaserie Wilhelmina), Cathy Spierenburg (coördinator Zpelin), Gerrit Jan Wolffensperger (bestuursvoorzitter NOS), Martin Banga (vertegenwoordiger commerciële radiozenders) en de VS-correspondenten Max Westerman en Charles Groenhuijsen.

Valkieser ontving de oorkonde van omroepman van het jaar uit handen van Frits Barend en Henk van Dorp, de omroepmannen van 2000.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in