Overslaan en naar de inhoud gaan

Appelsientje in een nieuw jasje

De iconische ‘A’ wordt aangesneden door foto’s van fruit en de boomgaard
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vruchtensappenmerk Appelsientje krijgt een nieuwe verpakkingslijn. De bestaande verpakkingen viel teveel weg in het visuele geweld in het supermarktschap, zo licht Design Bridge toe, het designbureau dat de restyle voor zijn rekening nam: ‘De grootste uitdaging voor Appelsientje was dan ook om vanuit de kracht van het merk  weer op te vallen en hiermee het trotse icoon te zijn en te blijven in de toekomst.’

Lettertype
Volgens Design Bridge zat er een extra uitdaging in het uitstralen van puurheid. ‘Niet-gekoelde vruchtensappen worden vaak gezien als bewerkt, ondanks dat de meest prominente producten van Appelsientje puur sap zijn – dus zonder toevoegingen, conserveermiddelen of toegevoegd suiker. Het nieuwe ontwerp draait om het prachtige merk dat Appelsientje is. Het springt uit het schap waarbij de iconische ‘A’ wordt aangesneden door foto’s van fruit en de boomgaard. Hiermee komt de pure, natuurlijke inhoud en het goede van fruit volledig tot zijn recht. Een nieuw lettertype, dat speciaal voor Appelsientje werd ontwikkeld, verbindt merk en product onlosmakelijk met elkaar.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in