Overslaan en naar de inhoud gaan

ANA-papers: wat is uw ervaring?

Nederlandse adverteerders kunnen hier hun verhaal anoniem delen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

RTB en programmatic buying bieden de industrie tal van voordelen, maar hebben de media-industrie niet transparanter gemaakt.
De Amerikaanse adverteerdersorganisatie ANA (Association of National Advertisers)  heeft een geruchtmakend onderzoek uitgebracht, waarin dit probleem aan de kaak wordt gesteld.

related partner content for mobile comes here

De conclusies in deze ANA-papers zijn hard: bureaus behartigen niet de belangen van de adverteerder, maar zijn slechts uit op eigen gewin.

Het onderzoek richt zich op de situatie in de VS. Maar hoe is de situatie in Nederland?
Maken Nederlandse adverteerders hetzelfde mee?

Heb je bewijs van kickbacks en niet-transparante volumekortingen bij media-inkoop, laat dat dan weten. .
We&;d love to tell your story.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in