Allied Domecq past bureaulijst aan
De belangrijkste merken zijn verdeeld onder drie bureaunetwerken wat betreft de above-the-line activiteiten, aldus AdAge. Cordiant’s Bates Worldwide doet Ballantine-whiskey en Tia Maria-likeur, Omnicom’s BBDO-groep behoudt Beefeater-gin, Stolichnaya-wodka en Kahlua-likeur, terwijl D-rush, een bureau in New York waarin Interpublic een belang heeft, Courvoisier-cognac en Sauza-tequila gaat doen.
Publicis Groupe’s mediabuying en planning netwerk Optimedia wordt het internationale mediabureau van Allied Domecq, in samenwerking met zusterbureau Zenith Media in enkele markten. Optimedia werkte in Europa al vier jaar voor deze klant.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHet internationale marketingservicesbureaunetwerk wordt 141, onderdeel van Cordiant Communications Group (en zuster van Bates).Allied Domecq is een van Cordiant’s vijf grootste internationale accounts geworden.
Het Britse bedrijf heeft ook activiteiten op het gebied van wijnmarketing, maar volgens de Financial Times van vandaag worden die op termijn waarschijnlijk van de hand gedaan. En Allied Domecq zou volgens de FT ook hard bezig zijn om het merk Malibu-rum over te nemen van concurrent Diageo. Met dat bedrijf is een dispuut over wie eigenaar is van het merk Captain Morgan-rum. De gedachte is dat, als Malibu overgaat naar AD, het dispuut is opgelost.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid