Beste bereik met e-mail campagnes
E-mail is voor marketeers de beste manier om klanten en webbezoekers te bereiken, zo blijkt uit het ‘The DMA State of the E-Commerce…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens het rapport meldt 59 procent van de respondenten groeiende sales in 2000 door e-mail marketing. Marketeers gaven aan dat ze daarvoor vertrouwen op clickthroughs (65 procent) en unieke links (54 procent). Veel marketeers geloven nog in gewone e-mail (80 procent) en tekstberichten (73 procent), maar mail met toegevoegde HTML is in opkomst (62 procent). Breedband en streaming video is nog niet zo populair.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid