Ahold start prijsoorlog Etos
Het succesvolle kunstje bij Albert Heijn - sterke prijsverlagingen met behoud van kwalitieit en service - wil Ahold nu herhalen in de…
‘Wij willen met Etos de nummer één worden in Nederland’, zei Ahold-topman Dick Boer gisteren bij de bekendmaking van de goede resultaten over 2007.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Etos (489 vestigingen) wint terrein op marktleider Kruidvat (767 vestigingen). De keten is, met de groei met 38 vestigingen in 2008, doorgedrongen tot de tweede plaats. Dit jaar opent de 500ste Etos.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaNet als Albert Heijn voert Etos een campagne waarmee het de klant met artikelen ‘net zo goedkoop of zelfs goedkoper als de voordeeldrogist’ over de drempel wil halen. Kruidvat reageerde met folders met in koeienletters de vermelding ‘De enige echte voordeeldrogist’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid