Smurfenactie zorgt voor extra omzet
De Smurfenactie bij Albert Heijn is goed voor de omzet van de supermarktketen. Ruim 70.000 extra gezinnen met kinderen bezochten vorige…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit cijfers van marktonderzoeksbureau GfK. De totale omzet van de supermarkten kwam in februari uit op 2,79 miljard euro, 7,9 procent meer dan een jaar eerder. Het gemiddelde bedrag op de kassabon steeg met 6,4 procent naar 21,55 euro.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Aldi en C1000 zagen hun klantenkring vorig jaar slinken. De overgenomen winkels uit de Laurus-inboedel, de voormalige Edah- en Konmarwinkels, doen het onder hun nieuwe bazen goed. Zij zagen hun klantenkring in 2007 fors toenemen. Albert Heijn en discounter Lidl kregen ook meer klanten. De klanten van Albert Heijn zijn bovendien trouw (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid