Overslaan en naar de inhoud gaan

Aandacht is het belangrijkste

Na eten & drinken, lijkt aandacht het belangrijkste in het leven geworden. Aandacht als een van de belangrijkste ruilmiddelen in het leven.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merken willen aandacht. Klanten willen aandacht. Prive of zakelijk, aandacht is waanzinnig belangrijk.

related partner content for mobile comes here

In het leven krijgen de mooiste mensen de meeste aandacht. Ben je niet zo mooi, dan moet je zorgen dat je aardig of leuk bent. Ben je geen van beiden, dan heb je geld nodig. Met merken is het al niet anders. Niet mooi, aardig of leuk, dan heb je geld nodig om aandacht te krijgen.

Ik kom erop, omdat ik op het Internet voordurend het verschil tussen "betaalde aandacht" en gekregen aandacht"" ervaar. Merken zijn altijd gewend geweest, het populairste jongetje of meisje van de klas te worden door zendtijd in te kopen. Ofwel betaalde aandacht zorgt voor succes. Maar het Internet laat de afgelopen jaren juist zien dat de merken met gekregen aandacht enorm in opkomst zijn en zonder de gekochte aandacht kunnen groeien (Google, Hyves, eBay etc). Schijnbaar zijn deze merken zo "mooi", "aardig" of "leuk" dat ze op eigen kracht aandacht krijgen.

Merken willen aandacht, maar mensen ook. Kijk naar het enorme succes van profielsites. De personen die het meest over zichzelf vertellen, krijgen de meeste aandacht van de groep. Ook hier draait alles weer om aandacht.

Aandacht is het belangrijkste ruilmiddel op Internet, dat is mij wel duidelijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in