Overslaan en naar de inhoud gaan

Zalando blijft met verve pleiten voor diversiteit, inclusie en empowerment

Activisten uit de hele wereld spelen een rol in de lentecampagne 'Voor nu en altijd'.
Inclusief Zalando
Inclusief Zalando
Inclusief Zalando
Inclusief Zalando

Zalando, dat zich in zijn campagnes vanaf de herfst van 2019 neerzet als merk dat zich uitspreekt voor diversiteit, gaat ook in zijn lentecampagne weer vol op het orgel van diversiteit, inclusie en empowerment. In de campagne 'Voor nu en altijd', zien we mensen die zichzelf durven te zijn en opkomen voor hun waarden. Zalando: 'Met de campagne willen we de dialoog over kernwaarden zoals diversiteit, inclusie en empowerment stimuleren – waarden die mensen wereldwijd inspireren en aanmoedigen om hun kijk te verbreden op onderwerpen zoals genderfluïditeit en body positivity.

related partner content for mobile comes here

Your values. Here to stay. | Spring 2021 | Zalando

In de campagnevideo spelen activisten uit de hele wereld een rol. Onder hen zijn danser, acteur, model en voorvechter van diversiteit en inclusie Luc Bruyere, die volgens Zalando consequent de idealen van de mode-industrie heeft uitgedaagd. 

Verder zien we in de film: 'Yann Horowitz, een openlijk homoseksuele skateboarder en LGBTQI+-activist en voorvechter van body positivity Yolisa Mqoco. De hero film kreeg een exclusieve track, geschreven en geproduceerd door de opkomende Britse queer rapper Mista Strange, die ook in de film te zien is. Voor de hero film werden twee regisseurs – de doorgewinterde regisseur Terence Neale en Generatie Z-regisseur Emilie Badenhorst – aan elkaar gekoppeld, om de campagnethema’s rond een open dialoog te weerspiegelen.'

De 360°-campagne is tot stand gekomen in samenwerking met creatief bureau Anomaly Berlin en wordt uitgerold in alle 17 Europese markten waarin Zalando actief is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in