Overslaan en naar de inhoud gaan

Wouter Kolk (ceo Albert Heijn) over aandacht en liefde voor klanten

EXCLUSIEF Zo kijkt de topman van Albert Heijn naar de toekomst van supermarktmarketing.
Miniatuurvoorbeeld
© Albert Heijn
Miniatuurvoorbeeld
© Albert Heijn

Albert Heijn zoekt in toenemende mate de dialoog met belanghebbenden, met wie wil, om te praten over de toekomst van de supermarkt. Vorig jaar organiseerde het concern een groots opgezet symposium onder de naam Appie Tomorrow om een veelheid aan relaties van verschillende pluimage toe te spreken, maar ook om met ze in gesprek te gaan. Daar volgde dit jaar het gelijknamige boek op, dat in samenwerking met Albert Heijn werd samengesteld door Rupert Parker Brady. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in