Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrijopnaam komt met cynisch dankwoord aan Eneco vanwege me-too ‘stukje zon’

‘Imitatie is de hoogste vorm van vleierij.’
Miniatuurvoorbeeld
© Vrijopnaam
Miniatuurvoorbeeld
© Vrijopnaam

Dat energieleveranciers hun proposities en marketingcommunicatie baseren op vergelijkbare consumenteninzichten, is min of meer onvermijdelijk. Eneco startte deze week met de campagne voor de nieuwe propositie StukjeZon™. Want? ‘Zonne-energie wordt vaak als een té grote investering of té veel gedoe gezien.’ Precies dezelfde problematiek (‘Consumenten zien veel barrières op het gebied van zonne-energie’) was voor Essent in april nog de basis onder de nieuwe campagne ‘Lang leve thuis’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in