Overslaan en naar de inhoud gaan

Wonderkind wint rechtszaak van Wunderkind, dat naam in EU verandert in Wunder

Klanten kunnen verward raken door de naamgeving, zo heeft de rechter besloten. Wunderkind heeft zijn naam 'tijdelijk' veranderd in Wunder.
Wunderkind
Een medewerker van Wunder(kind)
© Afbeelding: Wunder(kind)
Wunderkind
Een medewerker van Wunder(kind)
© Afbeelding: Wunder(kind)

Een tegenvaller voor Wunderkind, een performance marketingbureau dat sinds vorig jaar ook in Nederland actief is. Het bedrijf heeft zijn naam in de Europese Unie moeten veranderen na het verliezen van een rechtszaak van Wonderkind, dat hier al langer actief is en advertentiesoftware ontwikkelt voor vacatures. Wonderkind spande een rechtszaak aan omdat het bang is dat (potentiƫle) klanten in de war kunnen raken.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Robin Zuiderveld

Maar zijn er dan nu twee Wunders in Amsterdam, wunder.com en wunder.nl?

Rens Blom

@Robin, ik voel nieuwe verwarring aankomen. Wordt vervolgd. Dank! Rens.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in