Overslaan en naar de inhoud gaan

Wereldwijde consumentencampagne Boeing

Boeing komt met de eerste wereldwijde campagne sinds 11 september. Sinds de aanslagen in de VS maakte de vliegtuigbouwer de zwaarste tijden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne gemaakt door FCB, is getiteld ‘Horizons’ en prijst de menselijke fantasie en technologische vooruitgang. FCB haalde in november vorig jaar het Boeing-account ter waarde van 75 miljoen euro binnen. De campagne wordt zichtbaar in zowel de VS als Europa en Azië in februari. In de VS zijn commercials te zien op de grote (nieuws)zenders. Boeing richt zich normaal gesproken niet rechtstreeks tot het publiek, maar wil nu laten zien wat het doet. ‘We willen de kloof dichten tussen de publieke perceptie en wat we daadwerkelijk doen als wereldwijd ruimtevaartconcern’, aldus marketingdirecteur Anne Toulouse tegen Campaign. Boeing produceert ook

related partner content for mobile comes here

satellieten en militair materieel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in