Overslaan en naar de inhoud gaan

Webshop V&D Online zet hard in op prijs

Het webwarenhuis zegt zijn productassortiment toe te spitsen ‘merken voor minder’.
Prijzencircus
Prijzencircus
Prijzencircus
Prijzencircus

Mode (vrijetijds- en sportkleding), schoenen, sportartikelen en woninginrichting, dat zijn de categorieën waar VD.nl zich vanaf nu uitdrukkelijk op gaat richten. Misschien belangrijker nog: de positionering ‘merken voor minder’, aanbiedingen en koopjes, wordt aangescherpt. Volgens Alexander van Slooten, directeur V&D, waren de genoemde productgroepen van oudsher de kracht van het warenhuis. ‘V&D was vooral geliefd om zijn goede prijs-/kwaliteitverhouding en aantrekkelijke kortingsacties, zoals “Prijzencircus”.'

related partner content for mobile comes here

Circus

Van Slooten realiseert zich wel dat V&D online relatief (zeer) klein blijft, vergeleken bij grootmachten als Wehkamp, Bol en Zalando. Door de beperkte omvang kon V&D veel minder adverteren, minder klanten lokken met loyalty-systemen en minder betere afspraken afdwingen met leveranciers. Desondanks zegt Van Slooten met de aangescherpte focus op ‘value for money’ beter aan te willen sluiten op de nieuwe prijsbewustheid van de hedendaagse consument. ‘VD.nl zal vanaf nu ook steeds vaker met V&D Prijzencircus naar buiten treden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in