Volkskrant kiest PersoneelZaak voor arbeidsmarktplatform
De PersoneelZaak gaat de communicatie verzorgen voor een nieuw initiatief van de Volkskrant. De krant ontwikkelt op dit moment een…
Aan de samenwerking ging een pitch vooraf die werd georganiseerd door de Positioneringsgroep.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Volkskrant wil haar dienstverlening rondom banen en werk op een hoger niveau gaan brengen en haar doelgroep verbreden. Dit gebeurt door de introductie van een aantal nieuwe diensten en producten zoals een nieuwe arbeidsmarktsite, een boekenreeks en events.
Ook in de krant verandert een en ander. De PersoneelZaak heeft inmiddels een nieuwe huisstijl ontwikkeld en is op dit moment bezig om de strategie voor het komende jaar verder uit te werken. Ook wordt er op dit moment gewerkt aan een eerste introductiecampagne naar zowel lezers als adverteerders. Deze campagne start eind september.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid