Overslaan en naar de inhoud gaan

Vermeulen samen met Total Identity Maastricht

Packaging design bureau Vermeulen co/design is overgenomen door Total Identity Group. De overname heeft geleid tot een fusie van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe combinatie heet Vermeulen en opereert vanuit Landgraaf. De directie bestaat uit Rob Vermeulen, oprichter en voorheen directeur van Vermeulen, en Martijn Kagenaar, voorheen directeur van Total Identity Maastricht.

related partner content for mobile comes here

Vermeulen co/design bestaat sinds 1976 en heeft klanten als Campina, Gulpener, Aldi, Duvel en Sennheiser.

Volgens Total Identity-directeur Hans Brandt is de fusie vanuit beide bureaus een bewuste strategische stap. ‘Total Identity is traditioneel werkzaam voor profit en non-profit dienstverleners en breidt nu zijn markt uit naar producerende bedrijven. Verder hebben wij nu een sterkere positie in een regio die zich de komende jaren zal ontwikkelen tot een toonaangevend technologisch centrum. Vermeulen sluit aan op onze corporate expertise en kan daarmee goed inspelen op de groeiende vraag naar integrale oplossingen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in