Unilever stapt in eco-wasmiddelmerk met splendeur uit New York
De merkbelofte van The Laundress is om de vergeten kunst van kleding wassen (en je huis schoonmaken) terug te brengen.

The Laundress
© Unilever

The Laundress
© Unilever
Unilever neemt The Laundress over, een milieuvriendelijk wasmiddelenmerk met – nu – 85 SKU’s in de categorieën was- en schoonmaakmiddelen. Het in New York gevestigde bedrijf werd in 2004 opgericht door Gwen Whiting en Lindsey Boyd met de missie om noodzakelijke huishoudelijke taken in een luxueuze en plezierige ervaring te veranderen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Unilever wil met de acquisitie zijn groeiende portfolio van high end home care-producten vergroten. ‘Bovendien past de overname goed bij Unilever’s Sustainable Living Plan’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid