Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever stapt in eco-wasmiddelmerk met splendeur uit New York

De merkbelofte van The Laundress is om de vergeten kunst van kleding wassen (en je huis schoonmaken) terug te brengen.
Miniatuurvoorbeeld
The Laundress
© Unilever
Miniatuurvoorbeeld
The Laundress
© Unilever

Unilever neemt The Laundress over, een milieuvriendelijk wasmiddelenmerk met – nu – 85 SKU’s in de categorieën was- en schoonmaakmiddelen. Het in New York gevestigde bedrijf werd in 2004 opgericht door Gwen Whiting en Lindsey Boyd met de missie om noodzakelijke huishoudelijke taken in een luxueuze en plezierige ervaring te veranderen.

related partner content for mobile comes here

Unilever wil met de acquisitie zijn groeiende portfolio van high end home care-producten vergroten. ‘Bovendien past de overname goed bij Unilever’s Sustainable Living Plan’.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in