Overslaan en naar de inhoud gaan

Twintig twintig

Niet de uitslag van een spannende korfbalwedstrijd. Maar wel -vanaf zeer binnenkort- het buzzword op kantoor
Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
How Brands Grow Boostcamp
How Brands Grow Boostcamp

How Brands Boostcamp

Inmiddels is het voorjaar 2019. Tijd om een begin te maken met de plannenmakerij voor komend jaar. In zo’n proces is er vaak een moment waarop je even met z’n allen bij elkaar komt om samen vooruit te kijken. Waar liggen kansen? Wat moeten we doen om niet de boot te missen? Hoe blijven we de concurrentie voor?

Dit is het moment voor inspiratie.

En wat doe je dan? Je prikt een datum voor een heisessie en zoekt een bijzondere locatie. Vervolgens bereid je je inhoudelijk voor. Je struint het internet af, vraagt een trend-rapport op. En je neemt je voor om nu eens echt How Brands Grow (nog eens goed) te lezen. Het is toch niet voor niets dat Universiteiten en Hogescholen dit inmiddels als standaardwerk zien?

Binnenkort namelijk toch Hemelvaarts- en Pinksterweekend. Alle tijd dus. Kan ik me mooi even terugtrekken en inspiratie opdoen voor de plannen, mezelf ontwikkelen, indruk op mijn baas maken, checken of het klopt wat die ene eigenwijze collega steeds beweert, mijn bureaus voorblijven, niet met een mond vol tanden staan bij die jongste collega die het tijdens haar studie heeft gehad ….. Ja, gelukkig: binnenkort het Hemelvaarts- en Pinksterweekend!

Maar daar komt het niet van, en dat weet je. En dat hoeft ook niet. Want er zijn samenvattingen. En er is zelfs een How Brands Boostcamp. Dan heb je meteen de essentie van alle drie de boeken in één middag te pakken.

Noteer daarom donderdag 6 juni je agenda. Op die middag kom je op het mooiste dakterras van Rotterdam, in 2 uur tijd, op vlieghoogte. Precies tussen Hemelvaart en Pinksteren. Kun je met je partner en/of kinderen andere leuke dingen doen.

Bespaar jezelf 18 uur leestijd en schrijf je in voor de How Brands Boostcamp. Vroege vogels betalen € 195,- Na Hemelvaart kost het € 295,-.

Je kunt ook een inhouse How Brand Boostcamp organiseren. Bijvoorbeeld aan het begin van de heisessie. Voor € 2020,-

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Avneesh Panwar

The great post are here and you will continue the website and more user are apply the same function on this post this is the best fix connections for bluetooth audio devices and wireless displays in windows 10 for those person are not connect the window10 with wireless display.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in