TNO schakelt PPGH JWT Colors in
Het Delftse onderzoekinstituut TNO heeft PPGH/JWT Colors in de arm genomen voor een corporate campagne, aangevuld met uitingen voor het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau werkt onder andere aan printuitingen. Volgens een woordvoerder is het de bedoeling dat het bedrijfsleven komt te weten dat TNO wil samenwerken en niet op eigen houtje of in achterkamers onderzoeken initieert. In 1996, toen TNO ging samenwerken met BBDO Business Communications stelde het bedrijf in dit blad ook al dat het te kampen had met vooroordelen ‒ onder meer de hardnekkige opvatting dat TNO een overheidsinstituut zou zijn - en onwetendheid. De vorige pay-off ‘De kracht van kennis’ gaat verdwijnen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid