Overslaan en naar de inhoud gaan

Sylvia Roetman vertrekt bij San

Sylvia Roetman is na 13 jaar afgetreden als directeur van de Stichting Adverteerdersjury Nederland om meer tijd te kunnen besteden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Roetmans afscheid werd gisteravond tijdens het jaarlijkse San Gala

related partner content for mobile comes here

bekendgemaakt. De San is verantwoordelijk voor de San Accenten en

werkt samen met Adformatie en de Associatie Nederlandse

Adverteerders/BVA bij de uitreiking van de onderscheidingen Adverteerder van het Jaar en Reclamebureau van het Jaar.

Roetman: “De San staat als een huis, het Gala in Heineken Music Hall

was met 800 bezoekers wederom uitverkocht en een niet meer weg te

denken evenement geworden in de branche. In de Jaarboeken staan nu in

totaal meer dan 5000 campagnes. Kortom, een prachtig moment om ermee

te stoppen.” Zij zal zich in Frankrijk onder meer met

vastgoedactiviteiten bezig houden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in