Overslaan en naar de inhoud gaan

Supporters van Schoon op de social tour

Explosie op social media luidt ‘schoon’ het nieuwe jaar in
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ùberblogger  (WeTransfer), lanceert online de eerste Digitale Duizendklapper. Deze lancering heeft niets te maken met oorverdovend geknal, maar zal een virtuele explosie veroorzaken van tweets en Facebook-updates. Met deze Eindejaarscampagne vragen Supporters van Schoon via een nieuwjaarswens aandacht voor het vuurwerkafval op 1 januari. Dinsdagmiddag 17 december om 15:00 uur ontsteekt Nalden het digitale lont, wat te zien is via zijn .

related partner content for mobile comes here

Over de Digitale Duizendklapper

Op nieuwjaarsnacht is het lont op  opgebrand en zal de online explosie letterlijk te volgen zijn via tal van nieuwssites als mu.nl, Het Parool en De Volkskrant. Op 1 januari vindt de explosie plaats op Twitter en Facebook: hier wensen Supporters van Schoon hun volgers en vrienden een gelukkig Nieuwjaar en schone straten toe, door allemaal op hetzelfde moment via social media hun nieuwjaarswens te delen.

Zo schenkt Supporter van Schoon aandacht aan het thema ‘Schoon als Goed Voornemen’. Want is het schoonhouden van onze straat een Goed Voornemen? Of is het iets dat we eigenlijk sowieso wel doen op Nieuwjaarsdag? En wie van ons komt überhaupt zijn voornemens na? Supporters van schoon deed onderzoek onder 1000 Nederlanders om hierachter te komen. De resultaten hiervan worden dinsdag 17 december bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in