Overslaan en naar de inhoud gaan

Sprint wijst lastige klanten de deur

De klant is altijd koning. Bla bla, zegt Sprint. Duizend klanten hebben van de mobiele provider een brief gekregen die hen vriendelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De klant is altijd koning. Bla bla, zegt . Duizend klanten hebben van de mobiele provider een brief gekregen die hen vriendelijk verzoekt op te hoepelen.

related partner content for mobile comes here

wil van klanten af die vaker dan 25 keer per maand komen zeuren op de helpdesk. 'Blijkbaar kunnen we niet voldoen aan uw mobiele eisen,' zegt Sprint in de brief.

Hartstikke fout natuurlijk, maar Sprint is sterk in mijn achting gestegen. Go Sprint!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in