Sprint wijst lastige klanten de deur
De klant is altijd koning. Bla bla, zegt Sprint. Duizend klanten hebben van de mobiele provider een brief gekregen die hen vriendelijk…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De klant is altijd koning. Bla bla, zegt Sprint. Duizend klanten hebben van de mobiele provider een brief gekregen die hen vriendelijk verzoekt op te hoepelen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sprint wil van klanten af die vaker dan 25 keer per maand komen zeuren op de helpdesk. 'Blijkbaar kunnen we niet voldoen aan uw mobiele eisen,' zegt Sprint in de brief.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHartstikke fout natuurlijk, maar Sprint is sterk in mijn achting gestegen. Go Sprint!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid