Speciale Krasloten op Unilever-producten
Unilever Bestfoods Nederland is een samenwerking aangegaan met De Nederlandse Krasloterij.
Op zo’n 25 miljoen producten van de merken Brio, Lätta, Bertolli, Croma, BlueBand, Linera, Zeeuws Meisje en Bona wordt een speciaal ontwikkeld Kraslot bevestigd. UBN maakt gebruik van de vergunning van De Nederlandse Krasloterij ‒ dochter van De Lotto ‒ waardoor drempelverhogende beperkingen die de Wet op de Kansspelen over instantloterijen oplegt, worden omzeild. De hoofdprijs van 50.000 euro wordt op 2 juni uitgereikt in het door UBN gesponsorde programma Life&Cooking op RTL4. De actie zelf loopt van week 6 tot en met week 9.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid