Speciale Krasloten op Unilever-producten
Unilever Bestfoods Nederland is een samenwerking aangegaan met De Nederlandse Krasloterij.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op zo’n 25 miljoen producten van de merken Brio, Lätta, Bertolli, Croma, BlueBand, Linera, Zeeuws Meisje en Bona wordt een speciaal ontwikkeld Kraslot bevestigd. UBN maakt gebruik van de vergunning van De Nederlandse Krasloterij ‒ dochter van De Lotto ‒ waardoor drempelverhogende beperkingen die de Wet op de Kansspelen over instantloterijen oplegt, worden omzeild. De hoofdprijs van 50.000 euro wordt op 2 juni uitgereikt in het door UBN gesponsorde programma Life&Cooking op RTL4. De actie zelf loopt van week 6 tot en met week 9.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid