Overslaan en naar de inhoud gaan

Slimme PR van 'het product Verdonk?'

Columnist Gerard van Westerloo amuseert zich in weekblad Binnenlands Bestuur kostelijk met het zorgvuldig in mootjes hakken van Rita…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar GvW, onder andere oud hoofdredacteur a.i. van VN, hoofdredacteur De Groene Amsterdammer en eindredacteur van de VPRO-televisie en columnist in VN, maakt ook een belangrijk nieuw punt in zijn tirade tegen Verdonk op BB's achterpagina. Over de list, vermoedelijk verzonnen door Kai van der Linde c.s., om zo goed mogelijk in de publiciteit te komen.

related partner content for mobile comes here

GvW doet dat via het volgende debatje. Kai van der Linde (maar diens naam of die van collega-spinners wordt niet genoemd): "Zeg het niet ineens, Rita. Zeg dat je er nog een weekje over nadenkt. Zeg dat je het woensdag pas gaat zeggen.' En dus nodigde het product Verdonk op zondag twee journalisten van Elsevier uit, die ze onder embargo de primeur gunde dat ze woensdag na ampele overwegingen en na veel familieberaad, 'ja' zou gaan zeggen. De spinners weer: 'Prachtig, Rita. Zo ben je een week lang voorpaginanieuws."

Slimme PR in verkiezingstijd of gewoon boerenbedrog van, zoals EvW haar consequent noemt, het product Verdonk en (je moet consequent zijn) haar marketeers?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in