Slechtst geplaatste advertentie van 2010


Roy Schellekens van SuperRebel.com denkt dat het de ‘slechtst geplaatste advertentie ooit’ is. ‘
Nikon mag in ieder geval niet klagen over relevantie’, zegt hij erbij. ‘Contextual targeting? Hier weer een hele mooie’, meldt mediadirector Durk van Hijum van Kobalt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Deze is behoorlijk hard, maar tegelijk echt een leerpunt voor bedrijven’, stelt brandmanager Matthijs van Waveren van Luxottica (Persol, Ray-Ban). ‘Mogelijk is de advertentie er automatisch bijgeplaatst op basis van woorden uit het bericht. Hoe dan ook geen lekkere reclame.’
Alle drie doelen ze op de Nikon-advertentie op NU.nl die afgelopen dinsdag ongelukkig geplaatst is onder een bericht over kinderpornoverdachte Pieter P. in Zuidwolde.
Nikon kwam meteen met een reactie en ook Nu.nl reageerde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid