Overslaan en naar de inhoud gaan

Slechtst geplaatste advertentie van 2010

De ‘slechtst geplaatste advertentie’ van 2010 zou wel eens van Nikon kunnen zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Roy Schellekens van denkt dat het de ‘slechtst geplaatste advertentie ooit’ is. ‘

related partner content for mobile comes here

Nikon mag in ieder geval niet klagen over relevantie’, zegt hij erbij. ‘Contextual targeting? Hier weer een hele mooie’, meldt mediadirector Durk van Hijum van Kobalt.

‘Deze is behoorlijk hard, maar tegelijk echt een leerpunt voor bedrijven’, stelt brandmanager Matthijs van Waveren van Luxottica (Persol, Ray-Ban). ‘Mogelijk is de advertentie er automatisch bijgeplaatst op basis van woorden uit het bericht. Hoe dan ook geen lekkere reclame.’

Alle drie doelen ze op de Nikon-advertentie op die afgelopen dinsdag ongelukkig geplaatst is onder een bericht over kinderpornoverdachte Pieter P. in Zuidwolde.

Nikon kwam meteen met en ook Nu.nl .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in