Overslaan en naar de inhoud gaan

Škoda geeft sponsoring Tour de France meer diepte met wieler-tool voor zaterdagrenner

De meeste wielrenners rijden één vast rondje dat ze intussen kunnen dromen. RouteTour creëert drie nieuwe routes.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Škoda komt met een online platform voor wielerrecreanten, RouteTour (zie uitlegvideo onderaan). Die tool stelt zaterdagrenners in staat om hun grenzen te verleggen en nieuwe routes te ontdekken. Daarmee geeft het automerk meer lading aan de sponsoring van het grootste wielerevenement ter wereld, de Tour de France.

related partner content for mobile comes here

Strava
Škoda – het merk dat in een ver verleden als fietsfabrikant begon – startte vanuit het inzicht dat de meeste wielrenners één vast rondje rijden dat ze ondertussen wel kunnen dromen. De online tool RouteTour (tot stand gekomen in samenwerking met reclamebureaus Selmore en DigitasLBi), creëert drie nieuwe routes op basis van de persoonlijke prestaties van renners. Daarvoor wordt gebruik gemaakt van de gegevens verzameld op Strava, een veelgebruikte app onder wielrenners.

Amstel Gold Race
Škoda nodigt alle soorten wielrenners uit om RouteTour te gaan gebruiken en feedback te geven, zodat deze verder verbeterd kan worden.

Inlevingsvermogen
Manager marketingcommunicatie Škoda, Berno Schokker, zegt dat de nieuw gelanceerde tool bewijst dat het automerk over inlevingsvermogen beschikt. ‘We claimen niet voor niets Simply Clever te zijn. We vinden het belangrijk om een hulpmiddel te bieden waar wielrenners echt iets aan hebben en dat ze zelf ook kunnen verrijken. RouteTour is een mooie combinatie van creativiteit en techniek.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in