Samenwerking THNK met Lava, LBi Lost Boys en STBY
Het doel is om gelijktijdig visuele identiteit, branding, interactieve strategie en consumentenonderzoek van THNK te ontwikkelen. THNK koos Lava, LBi en STBY als bureaus en daagde ze uit om samen te werken en het project vanuit een holistisch perspectief te benaderen.
Agnes Willenborg, managing director van THNK: 'In het onderwijsprogramma van THNK worden mensen uit hun comfort zone gehaald, dit stelt ze in staat om vraagstukken vanuit verschillende perspectieven te bekijken en daagt ze uit om nieuwe benadering vorm te geven. Het proces met de bureaus werkt hetzelfde. Deze bureaus zijn de beste in hun vakgebied. Meer innovatie en effectieve marketing zijn het resultaat van het integreren van expertise en perspectieven. Dit helpt ons om onze opleiding wereldwijd te positioneren en deelnemers en partners aan te trekken. Daarnaast willen we natuurlijk een proces waar we allemaal wat van kunnen leren.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid