Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking THNK met Lava, LBi Lost Boys en STBY

THNK, the Amsterdam School for Creative Leadership, ontwikkelt met drie Europese bureaus gezamenlijk een nieuw creatief proces rondom…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het doel is om gelijktijdig visuele identiteit, branding, interactieve strategie en consumentenonderzoek van te ontwikkelen. THNK koos Lava, LBi en STBY als bureaus en daagde ze uit om samen te werken en het project vanuit een holistisch perspectief te benaderen.

related partner content for mobile comes here

Agnes Willenborg, managing director van THNK: 'In het onderwijsprogramma van THNK worden mensen uit hun comfort zone gehaald, dit stelt ze in staat om vraagstukken vanuit verschillende perspectieven te bekijken en daagt ze uit om nieuwe benadering vorm te geven. Het proces met de bureaus werkt hetzelfde. Deze bureaus zijn de beste in hun vakgebied. Meer innovatie en effectieve marketing zijn het resultaat van het integreren van expertise en perspectieven. Dit helpt ons om onze opleiding wereldwijd te positioneren en deelnemers en partners aan te trekken. Daarnaast willen we natuurlijk een proces waar we allemaal wat van kunnen leren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in