Samenwerking Talkies en Salomé
De bladen Talkies Magazine en Salomé: luxe for life gaan samenwerken om meer slagkracht te krijgen op de adverteerdersmarkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Salomé: luxe for life verscheen eerder dit jaar voor het eerst en er zijn inmiddels twee nummers van verschenen. Beide magazines hebben de doelgroep (vrouw) AB1, waarbij
Talkies zich ook richt op mannelijke lezers. Ook brengt het blad jaarlijks specials uit zoals .Man & Business. en de Terrasspecial. Uitgevers Brigitte Midavaine en Sally Daftari willen naast het blad ook op andere gebieden samenwerken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De volgende editie van Salomé komt in samenwerking met Talkies Magazine in september 2006 uit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid